Geplaatst in 2017 ijsland

IJsland dag 18

Na een heerlijk rustige nacht de boel weer in gepakt en op de fiets gesprongen om het reservaat pingvellir in te rijden helaas regent het weer maar het is toch wel prachtig hier

Na ongeveer 25 klm kom ik een koffie stop tegen hier staan ook 3 fatbikes van een stel Amerikanen waar ik al snel mee in gesprek ben 

Na mijn koffie opgedronken te hebben en mijn regenkleding uit want het is droog geworden besluit ik dat ik het hele park rond ga 

Doordat ik rond ben gegaan kom ik onder uit en de enige optie is om door te rijden naar selfoss en hier mijn tentje neer te zetten voor de 2e keer

Dus alles neergezet en boodschapjes gedaan koken en nog wat kletsen in de gemeenschappelijke ruimte die ze hier hebben 

Morgen morgen op weg naar Reykjavik

Plaats een reactie